Rimfrost, vindstilla och en solig lördagseftermiddag…

…vad är oddsen för att man får en sådan härlig kombination snart igen? Inte såå stora! Såklart att jag passade på att åka ner till stranden med kameran igår!

Min tanke var faktiskt att INTE fota macro alls, men tja… ni ser ju själva hur det gick! Hade inte ens mitt kära macro på kameran utan alla bilder är fotade med Tamron 28-75 2,8.

En helt vanlig risig buske som jag passerade, var så vacker i motljuset klädd i rimfrost.

Tallegren…

Så var mina batterier laddade igen! Önskar alla en bra vecka! 🙂

4 thoughts on “Rimfrost, vindstilla och en solig lördagseftermiddag…

  1. Tjusigt ljus är a och o ibland eller hur. Vilken skillnad det blir på bilderna bara ljuset är där. Fina frostbilder du tagit. Ha en bra vecka. Kram Camilla

    • TACK! Ja, ju mer man fotar desto mer inser man just vad du säger, att ljuset verkligen är a och o. Härligt nu när ljuset är på väg tillbaka igen!
      Detsamma, kram!

Kommentera

