En hel helg med bildpyssel…

”Tänk om man kunde tjäna några kronor på sin hobby!” Så har man ju tänkt mer än en gång… Så fick jag se några fotovänner som gått med på PurePhoto, en ny sorts sajt för att köpa och sälja bilder, och även en sorts community med möjlighet att kommentera bilder etc. Trevligt med en ny sida som omväxling till Fotosidan, som jag tröttnat litegrann på. Men min svacka är nog bara tillfällig.. 🙂

PurePhoto is a social commerce website that connects photographers and collectors. We offer a platform to connect with other photographers, collectors and art industry leaders in a meaningful way. PurePhoto offers a global online marketplace to create, share and buy new work.

Värt att pröva, helt klart! Ett av mina valspråk är ju ”Går det så går det” så nu får vi väl se om någon därute i stora världen är intresserad av att köpa t ex mina små iskristaller…

   I´m Gonna Run To You

I Believe I Can Fly

Fly On The Wings Of Love

Mina bilder på PurePhoto finns här. För en gångs skull grämer jag mig inte över det trista vädret i helgen, utan då har man ju istället kunnat sitta inne och ägna hela helgen åt bildpyssel vid datorn…

2 thoughts on “En hel helg med bildpyssel…

  1. Lycka till och kul att vi ses där också. Har kikat runt lite på andras bilder och där är en hel del fina.
    Finns säkert någon som får upp ögonen för dina kristaller. De är ju fina. Kram Camilla

Kommentera

