Veckans bild 34

Slyngestenen, Påarp. Med regn på linsen…

4 thoughts on “Veckans bild 34

  1. Den gör sig i svart vitt. Det var dramatiskt igår. Jag var i och för sig MITT I åskvädret. Men sören vad himlen öppnade sig så vi fick springa till bilen plaskblöta. Hade regnjacka och påse att kränga över kameran i beredskap. En annan är ju vattentålig 😉
    Men vi gick på en stenpir ut i havet vid Klagshamn och såg åskan över Köpenhamn och den gick västerut mot bron. Plötsligt kom regnet och då när vi var på väg in blixtrade det till på ANDRA sidan och knallen kom direkt. Jag såg hur det slog i vattnet några hundra meter ut. Hu vad jag hoppade till. Men jag älskar åska. Kanske är lite dumdristig bara ibland hehe.

    • Ja tala om att det har kommit överraskande regn. Gillar inte när himlen öppnar sig helt utan förvarning! Men dramatiska bilder kan det ju bli 🙂 Läskigt när man tror att man har koll på åskan och så smäller det någon helt annanstans. Ta det försiktigt!!

Kommentera

