Veckans bild 49

Bytte stranden mot skogen idag. Det var helt stilla och tyst när jag kom dit. Bara några bilar från en närbelägen väg hördes. Gick ett 30-tal meter in. Så plötsligt hördes det karakteristiska lätet… Och igen… Korpen. Nästan så man ryser. Stod helt stilla och lyssnade när den kom närmare… och så passerade den just i en lucka mellan trädtopparna högt ovanför mig. Hade förstås fel objektiv för fågelfoto så jag fick nöja mig med bilden på näthinnan. 🙂 Men nu vet jag att den finns där, så kanske någon annan gång…

Önskar alla en fin vecka och ta det lugnt med julestöket.. 🙂

2 thoughts on “Veckans bild 49

Kommentera

