Veckans bild 44

En bild ifrån i eftermiddags, ”min” vanliga strand. Måste ju erkänna att jag hade tänkt skippa veckans bild denna vecka. Har inte fotograferat något alls, bara med mobilen och Instagram. Kommer hem vid lunchtid helt slut efter en helg i Vårgårda och sedan ett föredrag med fotoklubben på eftermiddagen… Men sedan på väg hem ser jag denna häftiga front och kan inte låta bli. Bor ju så nära stranden. Inget stativ, tänkte att det får bli som det blir… För sent ser jag även att jag ställt om kameran från RAW till jpeg. Attans… Men en bild blev det iallafall, denna vecka också! 🙂

2 thoughts on “Veckans bild 44

    • Ja jag som älskar sådana här himlar kunde ju inte motstå! Är ju alltid härligt att komma ner till stranden men det blev bara en kortis denna gång… helt slut är jag nu, blir nog kudden snart! Tack så jättemycket själv, har varit en kanonhelg! Kram

Kommentera

