Veckans bild 45

Hallandsås igår. Nu är det fart i de små bäckarna, härligt! 🙂

4 thoughts on “Veckans bild 45

    • Ja nu var det dags för ett besök nere på åsen igen. Hade ju önskat mig lite mer dis och dimma men inte.. blev att fota små bäckar istället. Kul det där, när alla andra klagar på gråvädret har jag börjat uppskatta det mer och mer. Kan bli så läckra bilder ju!
      Detsamma, kram!

  1. Det är härligt med strömmande vatten. Det mjuka vattnet ger en trolsk effekt. Jag har provat med olika exponeringstider för att se vilken som jag tycker ger mest känsla av strömmande vatten. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. Det riktigt softade eller det med lite struktur ger lite olika känsla. Båda blir snyggt.

    • Håller med, det är så roligt att fotografera vatten. Hade inte så väldigt gott om tid att leka med olika tider här tyvärr, övriga familjen var med och de var ju fikasugna.. tur kanske att man inte var ensam, då hade jag legat halvvägs ute i bäcken tills det var beckmörkt misstänker jag! 🙂

Kommentera

