En fotorunda som innehöll det mesta…

…som jag gillar. ”Kameramåleri”, macro och vidvinkel.

Ja nu är det några veckor sedan jag var ute på denna runda. Det har blivit mycket fotograferande på sistone. Många lediga dagar betyder många fotorundor! Kul kul! Men det blir många bilder som ska gås igenom. Dessa är från den 23 mars och snön och isen hade fortfarande stranden i ett fast grepp.

_DSC0160PS800
Först lite skak på kameran i det vackra kvällsljuset.

_DSC0176PS800
Ytspänning!

_DSC0180PS800
Inte helt nöjd med kompet här men bara älskar sånt här ljus! 🙂

_DSC0184PS800
Lycka är att hitta fina istappar i ett vackert kvällsljus.. 🙂

_DSC0214PS800
Vårkänsla här tycker jag! Solen värmer stenarna som sedan smälter isen.

_DSC0209PS800
Så bytte jag till vidvinkel. Färgerna var helt otroliga.

_DSC0219PS800

_DSC0234PS800

_DSC0225bPS800
Slutligen lite lek med lång slutartid igen!

Japp, det var en av mina bättre fotorundor 🙂

2 thoughts on “En fotorunda som innehöll det mesta…

    • Tackar tackar Björn, ja det kändes redan när jag såg bilderna i kameran att denna runda var riktigt lyckad! Annars är det ju oftast först när man får upp bilderna på datorskärmen hemma som man vet hur det blir. 🙂

Kommentera

