Dagens sista bild…

…brukar vara den bästa, säger man ibland. Vet inte om det stämmer, men många gånger blir dagens sista bilder mina bästa i alla fall.

Detta är kvällens allra sista bild. Men bästa? Njae, inte så spännande va! Men den får vara med i bloggen ändå. Måste ju hålla mig till temat…

Det var till och med så, att jag egentligen hade packat ihop och var på väg mot bilen. Så vände jag mig om för en sista titt på havet.. Var ju tvungen att gå ner och ta några bilder till. Utan gråfilter vilket kanske hade behövts… Så gick det en kvart till. Och det var ju spännande att gå till bilen sen i mörkret. Hade parkerat på ett nytt ställe. Tur att det finns lampa i mobilen. Undrar vart ficklampan som brukar ligga i fotoväskan har tagit vägen… 🙂

2 thoughts on “Dagens sista bild…

  1. En väldigt fin bild som är rogivande på nåt sätt. Tänk att det ska vara så svårt att sluta fota. Bara en till… Men man kan ju missa nåt, och ibland blir den där sista bilden den bästa. Och denna blev ju jättebra!
    /Lena

    • Tack Lena 🙂
      Ja bara en till.. och en till.. och sen hittar man knappt tillbaka till bilen haha! Tror att de flesta naturfotografer känner igen det där.
      Ha en fortsatt fin helg! 🙂

Kommentera

