Föreläsning!

Har precis sammanställt presentationen till Halmstad Fotoklubb 12 mars, då jag ska föreläsa på temat ”långa slutartider”. Haha, undrar hur jag tänkte när jag erbjöd mig att göra den föreläsningen! Antagligen inte alls… Fotograferar ju mest på känn och är inte så värst teknisk! Förhoppningsvis finns det någon teknisk person ibland åhörarna som kan rycka in när de kluriga frågorna kommer!

Ska iallafall visa några av mina bilder och berätta hur jag gjort dem. Och vad som är viktigt att tänka på, som gråfilter och stativ. Om man inte är ute efter att ta sådana här bilder förstås…

Varmt välkomna om ni har vägarna förbi!
Torsdag 12 mars 18:30, Studiefrämjandets lokal, Söndrumsvägen 31, Halmstad.
Egentligen bara för medlemmar i Halmstad Fotoklubb men som blivande medlem får man alltid en ”prova-på gång” 🙂

2 thoughts on “Föreläsning!

  1. Lycka till med föreläsningen. Det kommer att bli jättebra. Synd att det är så långt att åka 😊 Jag ska ha två bildvisningar nu i mars i bygdegårdar i närområdet och en i maj för Alingsås fotoklubb. Den sistnämnda ställer lite krav, får väl börja filura på vad jag ska säga😊 det ska handla om makrofoto iaf.
    /Lena

    • Tack Lena! 🙂 Ja jag hoppas det blir bra. Och vad du har mycket på gång, kul kul! Stort lycka till själv. Synd som sagt att det är så långt emellan. Hade varit roligt att se!
      Hälsn. Ulrika

Kommentera

